Hoe verwijder ik mijn goeievraag-account?

Ben uitgekeken op de hypocriete massa, hoe verwijder ik mijn account?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Mailtje naar het beheer via de contactknop en je wordt in mum van tijd verwezen naar de eeuwige jachtvelden.
Ik schat in dat je de eerste bent in een lange lange rij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Yep. Ik heb besloten het hier een maandje aan te zien. Kijken of er iets verandert. Zo niet: doei!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben ook bereid maximaal deze maand nog uit te zingen. Zijn ze het dan nog niet zat, dan ben ik het tegen die tijd wel.