Heeft het aantal -1 duimpjes invloed op de "antwoordwaardering" ?

Ik krijg regelmatig -1 duimpjes op gewone antwoorden die ik geef, die niets met politiek onwelgevallige antwoorden te maken hebben. Is hier sprake van antipathie min duimpjes en zo ja hebben die invloed op de overall antwoordwaardering?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Is ie ook niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahah a-man....little bit of a war going on there?
AWM
14 jaar geleden
Nee, hoor, ik ben tegen oorlog. Niet iedereen hoeft lief te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou natuurlijk kinderachtig kunnen zijn en de reactie melden.....

Het beste antwoord

Ja die hebben invloed, zowel positieve als negatieve waarderingen. Naast je antwoordwaardering staat een tekentje, als je daarop klikt zie je hoe de waardering wordt berekend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
vreemd dat minnetje, je antwoord klopt gewoon, +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad een vreemd minnetje. Dat is nu juist wat ik bedoel. Je geeft een goed en te waarderen antwoord en toch trekt iemand jou gemiddelde waardering naar beneden. Ik denk dat zou moeten worden aangepast. Want zoals petergradissen hieronder aangeeft krijg je minnetjes uit rancune. Dat mag geen invloed hebben op de waardering. Die krijg je namelijk door plusjes te krijgen. Als mensen je antwoord niet waarderen geven ze ook geen plusjes. Dat zou dus een mijns inziens eerlijker systeem zijn.

Andere antwoorden (2)

Trek je er niets van aan, ik ben kampioen-minnetjes... En ik heb er toch veel plezier aan...
Wat zei die eindhovense cabaretier, da maakt mij de zeik nie lauw...

De plussen en minnen worden meegewogen in de score idd..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja maar voor jou maakt het niet veel uit toch? Want jij bent ook kampioen vragen beantwoorden. Bij iedere vraag sta jij er als (een van de) eerste tussen!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dat klopt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vraag me toch af hoe dat werkt. Zit je dan echt de hele tijd alleen maar achter de computer te wachten op de volgende vraag? Nu we het er toch over hebben kan ik die vraag gelijk even bij je droppen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee hoor... ik maak alleen maar gebruik van de mogelijkheden die ik van gv krijg... 100 antwoorden 50 reacties enz enz meer niet, dat mag iedereen hoor...
Misschien juist door die politiek onwelgevallige antwoorden,word je als minder sympathiek ervaren en levert je dat - duimpjes op!
Dus,beetje rancune wellicht?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je gelijk hebt en dat het rancune is. De vraag is dan of het terecht is om die minnetjes mee te laten wegen in de puntenwaardering.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee,dat vindt ik niet terecht! Van mij mag dat minduimpjes symbool weggehaald worden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zie je wel dat zelfs wij het eens kunnen worden!!!