in welke winkel (geen webshop) kan ik een minecraft giftcard/kadokaart kopen?

Geen webshop. Ik woon in nijmegen dus het liefst een winkel indebuurt van nijmegen. Gewoon voor de pc niet voor xbox.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.8K
peterjbruins
11 jaar geleden
waarom mag het geen webshop zijn? je kan mincraft gewoon betalen met ideal (bankrekening) dus dit zou toch geen probleem moeten zijn? er worden wel custom cadeau kaarten gemaakt (dus niet officiele maar die zijn wel legaal) maar wie dat doet in de buurt van nijmegen weet ik niet (ik doe het zelf wel maar ik woon in zwolle :3)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe heten die cutom gemaakte kado kaarten dan?
peterjbruins
11 jaar geleden
gewoon custom gift cards noem ik die van mij......

Het beste antwoord

Er zit geen winkel in de buurt van Nijmegen, laat staan Nederland of Europa. Je zult dan toch echter naar Amerika moeten reizen.